Український маркетинг-форум цього року пройде під гаслом “Зайняти висоту”
Розвиток бізнесу сьогодні – це справжній виклик, адже кожний сигнал тривоги підсвідомо включає в кожного з нас режим виживання, а не зростання. Тим не менш, українські компанії мають сміливість та наполегливість йти вперед, долати найбільші виклики і займати нові висоти.
Історії українських брендів, які знаходять сили зростати під час війни, реалізують довготермінові амбітні плани попри обставини, прозвучать 29–30 червня 2023 року на 16 Українському маркетинг-форумі.
Ви почуєте думки експертів стосовно:
– розвитку брендів в Україні та закордоном;
– червоних ліній в комунікаціях;
– зростання психологічного навантаження та впливу війни на споживання;
– ефективності існуючих маркетингових інструментів;
– створення нового українського культурного продукту;
– маркетингових технологій, що змінюють маркетинг вже сьогодні.
Ось деякі спікери, яких можна буде послухати на події цього року:
– Юрій Голянич, генеральний менеджер напряму Household & International business корпорації “Біосфера”
– Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо»
– Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні
– Сергій Коваленко, генеральний директор Yasno
– Ганна Гришина, маркетинг-директорка національної мережі магазинів краси та здоров’я EVA
– Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці
– Поліна Толмачова, маркетинг-директорка Film.ua
– Василь Дмитрів, СМО “ОККО”
– Тарас Чмут, директор Фонду “Повернись живим”
– Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній “Нова Пошта”
– Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
– Ігор Блистів, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії “Кормотех”
– Ярина Ключковська, фахівчиня з комунікацій, медіатренерка
– Костянтин Вечір, В2В-директор “Київстар”
Загалом на Українському маркетинг-форумі виступить понад 45 спікерів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Подивитись повну програму та зареєструватися можна на сайті події marketingforum.com.ua
Асоціація Креативних Індустрій України виступає медіа партнером 16-го Українського маркетинг-форуму.