Шедеври Cannes Lions 2019

Шедеври Cannes Lions 2019

Найкращі відеороботи фестивалю Cannes Lions 2019 – ексклюзивно на великих екранах

3 грудня в кінотеатрі Multiplex відбувся допрем’єрний показ Шедеврів Cannes Lions. Цей захід відкрив покази, що із 7 по 9 грудня проходили ексклюзивно в мережі Multiplex. У 2019 році на 180-хвилинний сеанс можна було потрапити впродовж двох днів – у Києві, та лише один день у Львові, Луцьку, Дніпрі, Харкові та Одесі. 

Шедеври Cannes Lions – це добірка кращих робіт переможців найвідомішого і найпрестижнішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Невід’ємними складовими кожного із цих витворів мистецтва є сюжет та безкомпромісність виконання. Цьогорічну добірку шедеврів відрізняє її ритмічність, музикальність та неординарність сюжетів, які занурюють у вимір неймовірних емоцій.

Шедеври варто відвідати всім, хто цінує якісний та яскравий креатив, непересічні короткометражні роботи та бездоганну режисуру. Такі роботи здатні перевернути уявлення про креативні комунікації та довести, що навіть комерційні історії можуть залишатися в серцях та пам’яті надовго. 

Організатори відібрали близько 100 найяскравіших роликів, щоб надихнути українського глядача. До уваги – у 2019 році на фестиваль Cannes Lions було подано 30 953 креативні роботи із 89 країн світу. 

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні

«За останні три роки Україна подала на міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions більше 100 робіт і отримала три Бронзових Леви у категоріях Entertaiment, Design та Creative Data. Ми пишаємось успіхами українських креаторів, але вважаємо, що у нашої креативної спільноти значно вищий потенціал. Для порівняння: сумарна кількість поданих робіт у категоріях Film та Film Craft у 2019 році: США – 1879 робіт, від України – всього 8. Відповідно, Асоціація Креативних Індустрій України та представництво Cannes Lions в Україні показує добірку найяскравіших та найсвіжіших Шедеврів Cannes Lions для того, щоб надихнути митців із креативного сегменту економіки створювати більше вражаючих робіт. А аудиторію, в тому числі споживачів, – бути більш вибагливою до якості контенту та його змістовності».

 Роман Романчук, генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex:

«Покази шедеврів Cannes Lions для мережі Multiplex – не просто приклад вдалого партнерства, а й наш вклад у формування нових трендів. Люди купують в першу чергу емоції, а не продукт. Роботи Канських Левів наглядно демонструють, як за кілька хвилин можна розказати історію, передати меседж, задати тренд. Найкращі режисери світу починали з реклами, наприклад, Рідлі Скотт, який успішно творить креатив і в своєму статусі зараз. Знімають рекламу і інші відомі імена: Спайк Джонз, Спайк Лі, Софія Коппола, Мартін Скорсезе серед багатьох. Креатив – це мистецтво, про це варто голосно говорити і орієнтуватись на найкращих. Шедеври Канських Левів – це і є найкращий креатив планети, і такі покази просто не можна пропустити».

Наверх

Робимо життя креаторів цікавішим, роботу – ефективнішою, а взаємодію із колегами – легшою та продуктивнішою

Контакти

м. Київ, вул. Золотоустівська, 10-12, офіс 4

+380 44 221 61 31

[email protected]

Соціальні мережі